مسئولین فنی بهداشتی جزء بدنه دامپزشکی بوده و نباید هیچ احساس وابستگی به متصدی واحد داشته باشند

جلسه هماهنگی و توجیهی با مسئولین و ناظرین فنی بهداشتی مراکز جمع آوری شیر شهرستان فاروج برگزار گردید.
کد خبر  10703
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر سید شاهین احمدی رئیس شبکه دامپزشکی فاروج گفت: در راستای ساماندهی و ارتقای کیفی شیر خام جلسه توجیهی با مسئولین فنی بهداشتی مستقر در مراکز جمع آوری شیر و کارخانه لبنات این شهرستان در محل شبکه دامپزشکی فاروج برگزار گردید.

احمدی اظهار داشت: مسئولین فنی بهداشتی جزء بدنه دامپزشکی بوده و نباید هیچ احساس وابستگی به متصدی واحد داشته و مسئولیت خود را در استقلال کامل انجام دهند و با توجه به وظیفه مهم مسئولین فنی در تضمین سلامت فرآورده های دامی با اقدامات کنترلی مناسب از جمله داشتن پروانه بهداشتی و پروانه وسیله نقلیه جهت حمل شیر خام در پیشگیری و کنترل بیماریها سهم بسزایی ایفا می کنند.

وی خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است که تقلبات شیر خام از جمله مصادیق تخلفات بهداشتی و تعزیراتی می باشد که پس از اعلام نتایج با متخلفین برخورد قانونی می گردد و با توجه به اهمیت وظایف محوله از مسئولین فنی خواسته شد تا وظایف خود را مطابق دستورالعمل های سازمان انجام داده و از چشم پوشی در مسائل بهداشتی خودداری نماید و مستند سازی، بایگانی و گزارش کار به موقع و منظم از ارکان مهم هر فعالیتی به خصوص فعالیت های بهداشتی در نقاط بحرانی می باشد و از حاضرین خواسته شد تا این امور سرلوحه کار قرار گیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در پایان پس از بررسی مشکلات موجود و تبادل نظر بین حاضرین شرح وظایف هر یک از مسئولین فنی بهداشتی به صورت مکتوب در اختیار آنان قرار گرفت.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.