مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی:

با جدیت در مقابل تخلفات انتخاباتی و بد رفتاری های احتمالی برخورد خواهد شد

کد خبر  10611
خبر روز

 به گزارش فاخته، دکتر خلیل زاده مدیر کل دامپزشکی استان از ستادهای انتخاباتی شورای نظام دامپزشکی استان بازدید نمود .

وی در این بازدید گفت :  یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخابات استان باید رعایت شود توجه به برگزاری پر شور و با حضور حداکثری همکاران در بخش ها و حوزه های مختلف مجموعه دامپزشکی استان است.

وی با تاکید بر دقت در برگزاری انتخابات سالم  گفت : در انتخابات  شورای نظام دامپزشکی استان با جدیت در مقابل تخلفات انتخاباتی و بد رفتاری های احتمالی برخورد خواهد شد و افزود :  رقابت ها باید در این انتخاب بصورت سالم برگزار گردد و هر منتخبی که انتخاب می گردد بعنوان نماینده تمامی اعضاء باید در راستای  اعتلای جایگاه دامپزشکی و رفع مشکلات این حرفه فعالیت نماید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است این انتخابات در تاریخ 29 دی ماه همزمان با کل کشور در استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد .

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    تخلف انتخاباتی که شاخ و دم ندارد اعتلاف بخش دولتی و تطمیع بخش خصوصی و رای گیری اتوبوسی از کارمندان در انتخابات استان .... نمود عینی تخلف برای تصاحب صندلی های نظام دامپزشکی استان را در چند روز اخیر دیدیم . آقای رئیس نظام دامپزشکی کشور تخلف که شاخ و دم ندارد نظام استان ..... در چند دوره هست که در اختیار امیال مدیران کل استان هست چرا قدام چدی نمی کنید ؟ تخلف از این مهمتر داریم که بخش دولتی اعتلاف کند و بخش خصوصی علاقه ای به حضور در پای صندوق نداشته باشد . آقای دکتر زارعی کجاست که ببیند در استان‌ها چه خبر است با این انتخابات حتما نظام در داخل بخش دولتی هضم شده است و انتظار تحول نداشته باشید .
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.