هزار قلم داروی دامپزشکی غیرمجاز در کردستان کشف شد

رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان کردستان گفت: هزار و ۶۹ قلم داروی دامپزشکی غیر مجاز و بدون هویت، کشف و ضبط و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
کد خبر  10573
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، دکتر ابراهیم پیراسته روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج نسبت به عرضه غیرمجاز دارو در مراکز فروش پرنده‌های زینتی و تجهیزات زنبورداری و پرورش اسب هشدار داد.

وی افزود: به دنبال گزارش های دریافتی و بازدیدهای کارشناسان این اداره مبنی بر عرضه غیر مجاز دارو و واکسن از مراکز پرنده فروشی و عرضه تجهیزات زنبورداری و پرورش اسب این استان، بازرسی از مراکز عرضه دارو در دستور کار قرار گرفت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان کردستان از مردم خواست دارو و واکسن مورد نیاز دام و طیور خود را از داروخانه‌ها و مراکز مایه‌کوبی معتبر تهیه و در صورت مشاهده تخلفات در این خصوص گزارش خود را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به این اداره کل گزارش کنند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • Hgff
    می گوید:
    منظور از غیرمجاز یعنی چی؟ دارویی که لیبل داره چجوری غیر مجاز تشخیص داده میشه؟
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.