عدم بازدارندگی قوانین، معبر متخلفین در حوزه دامپزشکی!

فردی که سال ها درمانگر غیرمجاز دامپزشکی بود فقط دو و نیم میلیون تومان جریمه شد!

دکتر صیاد غلامی رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه فردی که فاقد تحصیلات دانشگاهی است بالغ بر چندین سال به عنوان درمانگر غیر مجاز حوزه اسب در حال فعالیت می باشد و به علت نبودن مستندات کافی امکان برخورد با ایشان فراهم نبوده است. که این امر باعث نارضایتی همکاران کلینسین و اسب داران استان شده بود.
کد خبر  10516
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، با پیگیری مستمر این اداره کل مستندات از اقدامات درمانی جمع آوری و براساس ماده 11 سازمان دامپزشکی کشور برای بار دوم پرونده با عنوان درمانگر غیر مجاز تشکیل و به دادسرا ارجاع و پس از صدور کیفر خواست پرونده به دادگاه ارجاع گردید که در نهایت به 6 ماه حبس تعزیری محکوم که با عنایت به مواد 37 و 38 قانون به پرداخت 25 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

وی عنوان داشت: در شکایت قبلی دادگاه تجدید نظر مجازات سه ماه و ده روز زندان را برای فرد متخلف قطعی دانسته و اجرای مجازات را به خاطر فقدان سوابق کیفری و پیش بینی اصلاح و عدم ارتکاب جرم در آینده به مدت یکسال تعلیق نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در پایان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از هم استانی های درخواست نمود، جهت امور درمانی دام های خود حتما به مراکز درمانی و داروخانه های معتبر استان مراجعه نمایند و در صورت مشاهده تخلفات گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی 100010001512 و یا تلفن 1512 به این اداره کل گزارش نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.