اشتغال ۴۰ نفر در طرح‌های برون‌سپاری دامپزشکی ایلام

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به ادامه روند بهبود زیرساخت‌های کشتارگاهی در ایلام، گفت: در سال جاری با اجرای طرح‌های برون سپاری دامپزشکی در بخش واکسیناسیون بیش از ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده است .
کد خبر  10456
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر یونس احمدی در دیدار با مدیرکل بازرسی استان ایلام با تقدیر از حمایت‌های سازمان بازرسی استان از فعالیت‌های دامپزشکی، افزود: ورود دستگاه‌های نظارتی مثل سازمان بازرسی باعث تقویت دستگاه‌های اجرایی در رسیدن به اهداف سازمانی می‌شود.
 
وی تصریح کرد: بازرسی استان ایلام در کنار دامپزشکی در قضیه انبارهای خوراک دام و کشتارگاه دام ایلام به خوبی ورود کرد و خوشبختانه منجر به خروجی‌های خوبی در استان ایلام شد.
 
دکتر احمدی با اشاره به اینکه مساله ساماندهی کشتارگاه‌ها از اهمیت بسیار بالایی در استان برخوردار است، افزود: با دستور  استاندار محترم تا کنون سه جلسه کارگروه ساماندهی کشتارگاه‌های استان برگزار شده و روند اصلاح زیرساخت‌های کشتارگاهی در استان اکنون بهتر از گذشته شده است.
 
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام بیان کرد: به طور مثال با اقدامات و مستندسازی صورت‌گرفته ، کشتارگاه دام صنعتی ایلام در مراحل نهایی برای واگذاری به بخش دیگر قرار دارد. کشتارگاه مهران هم ساماندهی و بهسازی شده و در دیگر شهرهای استان نیز شهرداری‌ها برای ساماندهی کشتارگاه‌ها پای کار آمده‌اند.
 
وی گفت: از اقدامات مهم دامپزشکی در ۲ سال گذشته بحث برون سپاری خدمات بوده که امسال و سال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده و بیش از ۴۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
 
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام بیان کرد: به دلیل اینکه آمار برخی بیماری‌های مشترک در استان بالاست، برای واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه نیازمند حمایت بازرسی استان هستیم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی دامپزشکی استان ایلام تامین گوشت سالم و بهداشتی برای مردم استان است، افزود: برای رسیدن به این هدف از حمایت‌های بازرسی استان استفاده خواهیم کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.