کانون تخصصی بسیج دامپزشکی استان ایلام افتتاح شد

با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، حجت‌الاسلام والمسلمین پیمایی مسئول دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان، سرهنگ طهماسبی مسئول بسیج جامعه نظام مهندسی کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین بازیار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان و دیگر مدیران و مسئولان و کارکنان دامپزشکی، کانون تخصصی بسیج دامپزشکی استان افتتاح شد.
کد خبر  10415
خبر روز

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان ایلام از طریق اقتصاد دام امرار معاش می کنند،گفت: با افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی خدمات حوزه دامپزشکی با همکاری بسیج و سپاه گسترده می شود.

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر یونس احمدی روز سه شنبه در مراسم افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: دامپزشکی استان ایلام در راستای توسعه اقتصاد دام در استان حرکت می کند و برای حمایت از اقتصاد دام در استان کانون تخصصی بسیج دامپزشکی را افتتاح کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان ایلام از طریق اقتصاد دام امرار معاش می کنند،افزود: با افتتاح کانون تخصصی بسیج دامپزشکی خدمات در حوزه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون دام ها در استان با همکاری سپاه و بسیج گسترده می شود.
 
دکتر احمدی با تقدیر از حمایت های سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان برای تشکیل این کانون تخصصی،گفت: با افتتاح این کانون بسیاری از نواقص حوزه بهداشت و سلامت دام در استان برطرف می شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: قطعا روحیه بسیجی ‌ و جهادی در حوزه دامپزشکی نقش موثری در توسعه و رونق اقتصادی در استان خواهد داشت.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.