بازدید استاندار تهران از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات/ فرهنگ استفاده از محصولات آبزیان تقویت شود

استاندار تهران در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات خواستار آن شد تا فرهنگ استفاده از محصولات آبزیان تقویت شود.
کد خبر  10310
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران و دیگر مسئولان از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهی‌گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته بازدید کرد.

فخاری در حاشیه این بازدید با اشاره به حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه اظهار داشت: ظرفیت و توانمندی خوبی در حوزه شیلات و آبزیان از تولید مواد اولیه خوراک آبزیان تا نگهداشت، داشت و برداشت داریم و شرایط برای جهش بزرگ در این حوزه فراهم است. وی ادامه داد: متاسفانه فرهنگ مصرف تولیدات آبزیان در کشور ضعیف است و باید تلاش فعالان این حوزه معطوف به این باشد که در آینده نه چندان دور برای تامین نیازمندی حوزه غذایی بیشتر از محصولات آبزیان استفاده شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

استاندار تهران عنوان کرد: شیلات از بخش هایی است که در حوزه کشاورزی ظرفیت های بالایی را برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال، صادرات و ارزآورزی دارد و حمایت از این بخش ضروری است. فخاری سپس گفت: در صورت حمایت از فعالیت‌های این حوزه، بدون شک شیلات می‌تواند به یک حوزه ارزآوری و درآمد زای قوی تبدیل شود و در آمد غیرنفتی کشور را به خوبی افزایش دهد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.