میادین دواب ۵ شهر آذربایجان‌غربی تعطیل شد

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با احتمال شیوع بیماری تب برفکی، میادین دواب شهرهای ۵شهر آذربایجان‌غربی تعطیل شد.
کد خبر  10307
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل‌زاده مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: همزمان با احتمال شیوع بیماری تب برفکی، میدان‌های داوب شهرهای مهاباد، شاهین‌دژ، چایپاره، بوکان و میاندوآب در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری تعطیل شده بود که در حال حاضر میادین شهرهای میاندوآب و بوکان پس از ۲ هفته تعطیلی بازگشایی شده و مابقی کماکان تعطیل هستند.

وی افزود: در راستای مقابله با شیوع بیماری تب برفکی از ابتدای امسال واکسیناسیون بیش از ۲۹۷ هزار راس دام سنگین و بیش از ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار راس دام سبک استان انجام شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خلیل‌زاده از اجرای مرحله دیگر واکسیناسیون از ماه آینده خبر داد و گفت: در راستای کنترل و پیشگیری از گسترش این بیماری در حال حاضر همه جمعیت دام سبک و سنگین استان تحت پوشش خدمات واکسیناسیون اداره کل دامپزشکی قرار دارند و تا اواخر سال هم این عملیات در سطح استان ادامه دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.