سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد؛

کسب رتبه عالی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در بین ادارات کل دامپزشکی استان های کشور در سال 1401

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان اظهار نمود: با عنایت به نتایج ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از عملکرد ادارات کل دامپزشکی استان ها در سال 1401 و برای دومین سال متوالی این اداره کل در گروه "رتبه عالی" قرار گرفت.
کد خبر  10302
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: براساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از عملکرد ادارات کل دامپزشکی استان ها در سال 1401، و برای دومین سال متوالی این اداره کل با کسب امتیاز لازم در گروه "رتبه عالی" قرار گرفت.

وی افزود: دستیابی به این موفقیت ارزشمند، حاصل تلاش های شبانه روزی تمامی همکاران خدوم دامپزشکی استان بوده و برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات حوزه دامپزشکی استان خواهد بود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر سیدرضا موسوی ضمن تبریک دستیابی به این موفقیت مهم به یکایک همکاران تلاشگر دامپزشکی استان، از حمایت ها و تشریک مساعی معاونین, مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی در تحقق این توفیق مهم قدردانی نمود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • حق شناس
    می گوید:
    سلام : 10 ماه از سال 1401 ، شاهد مدیرکلی دکتر موحدی بودیم که تلاش های همکاران و مدیریت ایشان بیشتر از همه ، برای کسب این عنوان موثر بوده......منصف و راستگو باشیم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.