مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان طالقان

مراسم تکریم و معارفه سجاد عباسی به عنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان طالقان برگزار شد.
کد خبر  10251
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی البرز، این مراسم با حضور دکتر علیرضا جمالی معاون سلامت دامپزشکی استان البرز، مهندس هاتفی معاون فرماندار شهرستان و روسای ادارات  شهرستان برگزار شد.

دکتر جمالی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز از ضمن برشمردن وظایف دامپزشکی در حفظ بهداشت عمومی و سلامت جامعه و همچنین کنترل بیماریهای دامی و مشترک از زحمات دکتر نور محمدی تشکــر کرده و آرزوی توفیق و سربلندی در ادامــه مسیر خدمت در سنگر دیگری از نظام مقــدس جمهوری اسلامــی را برای ایشان داشتند.

در ادامه، دکتر جمالی، آقای مهندس سجاد عباسی را به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان طالقان منصوب کرد و گفت امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفّق و مؤیّد باشید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

معاون فرماندار طالقان در این مراسم اقدامات دامپزشکی را ضامن سلامت عمومی و امنیت غذایی شهروندان برشمرد و از زحمات دکتر نورمحمدی  با اهدای لوح تجلیل بعمل آورده و برای مهندس سجاد عباسی سرپرست جدید اداره دامپزشکی شهرستان آرزوی توفیق کردند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.