مدیرکل دامپزشکی استان مازندران منصوب شد

دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حکمی دکتر حمزه آقاپور کاظمی را به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد.
کد خبر  10235
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، دکتر نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور طی حکمی دکتر حمزه آقاپور کاظمی را به عنوان مدیر کل دامپزشکی استان مازندران منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر حمزه آقاپور کاظمی

سلام علیکم

با عنایت به تعهد تخصص تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دامپزشکی استان مازندران منصوب می‌شوید امید است با اتکاء به قدرت لایزال الهی و در ضل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا له الفداء)، تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظٌله العالی) و منویات ریاست محترم جمهور با برنامه ریزی منسجم و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات سازمانی در ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های دامی در توسعه صنعت دام، طیور، زنبورعسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی با رعایت قوانین و مقررات در انجام مسئولیت و وظایف محوله مصرح در قانون سازمان دامپزشکی کشور موفق و موید باشید.

دکتر مجتبی نوروزی

معاون وزیر و رئیس سازمان

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.   

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • رهام عطایی
    می گوید:
    مبارک باشه دکتر اخلاق مدار و کاردان
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.