باند کشتار حیوانات وحشی در مشهد متلاشی شد

باند ٦ نفره کشتار حیوانات وحشی در این شهر متلاشی شد.
کد خبر  10186
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس اداره حفاظت محیط زیست مشهد گفت: طبق گزارش رسیده مبنی بر انجام فعالیت‌های مجرمانه شکار غیرمجاز جانوران وحشی توسط فردی در منطقه حفاظت شده "ارس سیستان" واقع در شمال غرب مشهد موضوع با قید فوریت در دستور کار یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد قرار گرفت.

هادی موسی پور افزود: پس چند ماه کار اطلاعاتی و رصد فضای مجازی این فرد شناسایی و با اقدامات فنی و پایش و رصد اطلاعاتی دستگیر شد.

وی اضافه کرد:  پس از هماهنگی قضایی، گوشی تلفن همراه متخلف بازبینی و تعدادی تصویر مربوط به کشتار حیوانات وحشی با انواع سلاح‌های مجاز و غیر مجاز در آن کشف و متخلف به مرجع قضایی معرفی شد.

موسی پور بیان کرد: طبق دستور قضایی چهار نفر دیگر مرتبط با این پرونده نیز در شهر مشهد و یک شکارچی حرفه‌ای در منطقه حفاظت شده ارس سیستان نیز بازداشت شدند.

وی ادامه داد: ٦ قبضه سلاح با مهمات شامل سه قبضه سلاح گلوله زنی، ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی، و یک قبضه سلاح خفیف، تاکسیدرمی پرندگان وحشی شامل "شاه بوف، پیغو، اردک سرحنایی، کبک، باقرقره" و سایر پرندگان آبزی کشف شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

رییس اداره حفاظت محیط زیست مشهد گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و مستندات موجود متخلفان ۱۰ راس "قوچ" و "کَل" و ۲ راس بُز را به شکل غیر قانونی شکار کرده بودند که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.