سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دنا منصوب شد

طی مراسمی در محل فرمانداری دنا، آصف محمدحسین پور بعنوان سرپرست جدید اداره دامپزشکی دنا منصوب و از خدمات دکتر ابراهیم توکل تجلیل به عمل آمد.
کد خبر  10102
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دکتر سیدمختار رجائی فر ، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد طی مراسمی که با حضور سرکارخانم روستا، معاون فرمانداری دنا، مهندس معتمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر حسن عبدالی، بازرس ویژه دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و همچنین کارشناسان فرمانداری و دامپزشکی در محل ساختمان فرمانداری دنا برگزار شد، مهندس آصف محمدحسین پور به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دنا منصوب و از زحمات دکتر ابراهیم توکل که پیش از این عهده دار این سمت بود تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

مهندس آصف محمدحسین پور ، دانش آموخته کارشناسی ارشد انگل شناسی ، پیش از این بعنوان کارشناس آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد  مشغول به انجام خدمت بوده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.