انتصاب رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا و رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی دامپزشکی قزوین

با صدور احکامی جداگانه از سوی مدیر کل دامپزشکی قزوین، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا منصوب شدند.
کد خبر  10101
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، در مراسمی که صبح امروز در محل دفتر مدیر کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد، با صدور حکمی از سوی دکتر مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان، دکتر محسن ایماندار به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین و دکتر آرش وثیق به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا منصوب شدند.

در این مراسم دکتر محسن ایماندار که پیش از این مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا را بر عهده داشت به عنوان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیمارهای دامی معارفه و از خدمات دکتر غلامرضا توکلی که پیش از این مسئولیت فوق را عهده دار بود تکریم به عمل آمده و به عنوان معاون اداره دامپزشکی شهرستان قزوین معرفی شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

دکتر مهدی جلوخانی در این مراسم بر اصل جابجایی مدیران با هدف ایجاد نوآوری و خلاقیت در پستهای اداری تاکید کرد و افزود: خوشبختانه جو حاکم بر مجموعه اداره کل دامپزشکی استان قزوین فضایی به دور از حاشیه است و جابجایی مدیران با هدف بهره مندی از توانمندی افراد در حوزه های مختلف صورت می گیرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.