بررسی پیش‌نویس دستورالعمل احراز صلاحیت مسئولین فنی بهداشتی در نظام دامپزشکی استان تهران

جلسه شورای عالی آموزش جهت بررسی پیش‌نویس دستورالعمل احراز صلاحیت مسئولین فنی بهداشتی برگزار شد.
کد خبر  10058
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، جلسه شورای عالی آموزش با حضور «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران، «دکتر محسن مشکوه» معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی، «دکتر فرانک رودحله» معاون توسعه و سازماندهی بخش غیردولتی نظام دامپزشکی استان تهران، «دکتر اختیارزاده» معاون پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، معاونین سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و برخی از مسئولین سازمان دامپزشکی کشور در محل سالن جلسات نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که در راستای مصوبات جلسات قبلی شورای عالی آموزش بود، نمایندگانی از شاغلین در کشتارگاه دام و طیور و واحدهای بسته‌بندی نیز حضور داشتند و به تبادل نظر و طرح پیشنهادات افراد مختلف پرداخته شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

گفتنی است سلسله جلسات بررسی پیش‌نویس دستورالعمل احراز صلاحیت مسئولین فنی بهداشتی همچنان ادامه دارد و تسریع و ادامه روند کار از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.