کارنامه؛ روایت عملکرد شوراهای استانی نظام دامپزشکی؛ ایستگاه هشتم؛ جنوب کرمان

یکی از انتقادات من به سازمان این بوده که عنوان شده یک کارمند دولت نمی تواند رییس نظام باشد/ تمامی مزایای من به دلیل رییس نظام بودن من قطع شده

رییس شورای نظام دامپزشکی جنوب کرمان گفت: باتوجه به ضعف موجود در مسائل قانونی اصلا تمایلی به شرکت در انتخابات دور بعد ندارم.
کد خبر  10266
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر مهدی امیرمحمدی، در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص سوابق اجرایی و تحصیلی خود، اظهار کرد: بنده کارشناس مبارزه با بیماری های دامی استان جنوب کرمان همچنین دامپزشک عمومی هستم.

وی با اشاره به اینکه از سال 1394 تاکنون به عنوان رییس نظام استان فعالیت داشته ام، ادامه داد: استان ما می توانست در طی سال های گذشته هیات بدوی انتظامی داشته باشد که با این امر می توانستیم به مشکلات رسیدگی کنیم اما تاکنون موفق نشده ایم.

تمام سعی ما بر این بوده تا همکاران ما چه در بخش دولتی چه در بخش خصوصی یکسان دیده شوند

رییس نظام دامپزشکی استان جنوب کرمان افزود: در زمینه برگزاری کلاس های ترویجی توانسته ایم ارتباطات خوبی را با بخش دولتی برقرار کنیم. همکاران دولتی نیز در این مراسمات شرکت کردند.

امیرمحمدی تاکید کرد: تمام سعی ما بر این بوده تا همکاران ما چه در بخش دولتی چه در بخش خصوصی یکسان دیده شوند از این رو تمام تلاش ما این بوده نهایت همکاری را با آن ها داشته باشیم.

وی در خصوص تامین امکانات رفاهی برای همکاران در دوران مدیریتی خود، عنوان کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی و اطلاع رسانی های به موقع در خصوص برنامه های خود، از مهم ترین اقدامات ما بوده است. تا حد توان سعی برآن داشته ایم که تمامی امکانات رفاهی را برای همکاران خود رقم بزنیم.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان جنوب کرمان در خصوص استقلال شوراهای نظام دامپزشکی، عنوان کرد: این امر بسیار مفید خواهد بود. زمانی که استقلال پیدا کنیم بسیاری از مشکلات با همراهی و مشورت حل خواهد شد.

امیرمحمدی اضافه کرد: متاسفانه هم سویی بدی بین سازمان دامپزشکی با نظام دامپزشکی وجود دارد و این امر به دنبال تغییرات جدید سازمانی پدید آمده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از انتقادات من به سازمان دامپزشکی این بوده که عنوان شده یک کارمند دولت نمی تواند رییس نظام باشد. اگر این امر خلاف است چرا در دستورالعمل جدید افرادی که کارشناس هستند را همچنان در شورا ها به عنوان رییس شرکت می کنئد اما حضور بنده ممنوع شده است.

قوانین باید بررسی شود و مزایای یک کارمند دولتی کلا قطع نشود و مورد هجمه قرار نگیرد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان جنوب کرمان اظهار کرد: در این مسائل هم سویی ببین نظام و سازمان دامپزشکی وجود ندارد، قوانین باید بررسی شود و مزایای یک کارمند دولتی کلا قطع نشود و مورد هجمه قرار نگیرد. متاسفانه به این امر به صورت جدی پرداخت نمی شود.

امیرمحمدی گفت: بنده تنها رییس نظام دامپزشکی در کل کشور هستم که کارمند رسمی دولت هستم؛ اما تمامی مزایای من به دلیل رییس نظام بودن من قطع شده است. اگر این امر خلاف است باید پیگیری شود که این قانون از کجا آمده؟ این انتقاد مهم من است.

وی در خصوص دادن نمره به عملکرد خود، اضافه کرد: بنده در این امر ورود پیدا نمی کنم و بهتر است که همکاران ما در این زمینه اظهار نظر کنند اما بنده همواره در طول دوران مدیریتی خود تلاش کردم تا تمامی نیازها و مشکلات همکاران را رفع کنم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رییس نظام دامپزشکی استان جنوب کرمان در خصوص شرکت در انتخابات دور بعدی، ادامه داد: باتوجه به ضعف موجود در مسائل قانونی اصلا تمایلی به شرکت در انتخابات دور بعد ندارم.

گفتگو: غزاله شهیدی

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار
    می گوید:
    کاملا درسته. باید این روال اصلاح بشه. کار برای نظام دامپزشکی منافعی نداره که بخواد مزایای طرف رو قطع کنن
  • ناشناس
    می گوید:
    اینجا گفتید هم سویی بدی بین سازمان دامپزشکی با نظام دامپزشکی وجود داره...والا تا جایی که ما می بینیم اصلا هم بد نیست و از دوره دکتر آقامیری دوستانه شده همه چی
  • دامپزشک
    می گوید:
    لطفا دوستان دولتی دست از سر نظام بردارید و بگذارید بخش خصوصی برای خودش تصمیم گیری کنه
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.