مجموعه

خراسان رضوی

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی در گفتگو با «فاخته»:

دستیابی به هویت و ساختاری منسجم و کارآمد، اولین دستاورد استقلال مالی نظام دامپزشکی است/ در مورد همکاران شاغل در حوزه درمان مشکلات جدی وجود دارد

خلاصه خبر: رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: دستیابی به هویت و ساختاری منسجم و کارآمد، اولین دستاورد استقلال مالی نظام دامپزشکی است.
 |  خراسان رضوی
کلیه مراکز فقط در حضور مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی مجاز به فعالیت می باشند؛

جلوگیری از فعالیت مراکزی که نسبت به صدور یا تمدید پروانه بهداشتی خود اقدام ننمایند

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در خلال برگزاری نشست تخصصی با مسئولین فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه های دام و طیور و همچنین مراکز قطعه کاری و بسته بندی گوشت قرمز و مرغ اظهار داشت: از ادامه فعالیت مراکزی که پس از مکاتبات شبکه دامپزشکی شهرستان، نسبت به صدور و یا تمدید پروانه بهداشتی فعالیت خود هیچگونه اقدام موثری انجام نداده باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 |  اخبار روز

مثبت شدن نمونه هاری اخذ شده از سگ مشکوک در شهرستان طرقبه شاندیز

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، از مثبت شدن نمونه هاری سگ مشکوک در شهرستان طرقبه شاندیز خبر داد.
 |  اخبار روز
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده اند، برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش خواهیم کرد

خلاصه خبر: حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم شریف کاشمر، برسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی همراه با بخشدار فرحدشت و شهردار فرگ بعد از بازدید میدانی اردوی جهادی دامپزشکی در دشت فرح آباد کاشمر در جمع نیروهای جهادی دامپزشکی حضور یافت و از تلاش آنها تقدیر کرد.
 |  خراسان رضوی
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی:

ناظرین شرعی و بهداشتی به عنوان بازوان دامپزشکی هستند؛ نهایت احترام در برخورد با این همکاران صورت پذیرد

خلاصه خبر: مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی، در اولین گردهمایی روسای ادارات دامپزشکی استان، گفت: ناظرین شرعی و بهداشتی به عنوان بازوان دامپزشکی هستند و لازم است رعایت شئونات اخلاقی، ضمن رعایت صلابت در نهایت احترام در برخورد با این همکاران صورت پذیرد و به تضعیف جایگاه این دسته از همکاران منجر نشود.
 |  خراسان رضوی
در دیدار اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی با رئیس سازمان جهاد استان عنوان شد:

مکاتبه با سایر استان ها برای استقلال شوراهای استانی انجام شود

خلاصه خبر: موضوع رایزنی با سایر استانها به صورت هماهنگ مکاتبه ای برای استقلال شوراهای استانی، موضوعی بود که در دیدار اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی با رئیس سازمان جهاد استان عنوان شد.
 |  خراسان رضوی
در مشهد رخ داد:

تهدید بازرسان دامپزشکی با چاقوی قصابی

خلاصه خبر: روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، از معرفی به مراجع قضایی و پلمب فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیر مجاز در خیابان رسالت شهرستان مشهد خبر داد.
 |  خراسان رضوی

استقرار همیار سلامت در تالارها، رستوران ها، مراکز عرضه و ساماندهی راسته پاک کنی ها در طرقبه شاندیز

خلاصه خبر: جلسه طرح استقرار همیار سلامت در تالارها، رستوران ها، مراکز عرضه و ساماندهی راسته پاک کنی ها در محل شبکه دامپزشکی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار گردید.
 |  خراسان رضوی
پلمب 3 داروخانه دامپزشکی به دلایل غیر منطقی از سوی اتحادیه صنف سم فروشان و گل فروشان مشهد؛

هر 3 داروخانه «فک پلمب» شده و مجددا شروع بکار کردند + پی نوشت فاخته

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، گفت: بدنبال تعطیلی و پلمب 3 داروخانه دامپزشکی که به دلایل غیرمنطقی و خارج از ضوابط و مقررات، از سوی اتحادیه صنف گل فروش ها و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی صورت گرفته بود به محض اطلاع رسانی به این شبکه، موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های انجام شده از سوی نهادهای مرتبط ظرف مدت یک روز از حالت پلمب خارج گردیدند.
 |  خراسان رضوی

توقیف 15 تن ذرت آلوده به سموم قارچ کش در یک کارخانه خوراک دام و طیور سبزوار

خلاصه خبر: شبکه دامپزشکی سبزوار، از توقیف 15 تن ذرت آلوده به سموم قارچ کش در یک کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان سبزوار خبر داد.
 |  اخبار روز

توقیف خودرو حمل ماهی با گواهی بهداشتی جعلی و معدوم سازی بیش از ۳۲0 کیلو گرم ماهی

خلاصه خبر: رئیس شبکه دامپزشکی بردسکن با اعلام این خبراظهار داشت در پی بازرسی کارشناسان این شبکه از یک دستگاه خودرو که اقدام به دوره گردی و فروش ماهی تازه در بردسکن می نمود، مقدار ۳۲۶ کیلو گرم ماهی بدون هویت با شرایط نامناسب با گواهی بهداشتی جعلی کشف و معدوم نمودند.
 |  اخبار روز

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.