در حمایت از کسب و کار بخش خصوصی حوزه دامپزشکی انجام شد

در حمایت از کسب و کار بخش خصوصی حوزه دامپزشکی انجام شد، درخواست حذف نماد تجارت الکترونیک واحدهای غیرمجاز دامپزشکی

رییس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان جهت فروش اقلام غیر دارویی و دارویی صادر نشده است.
کد خبر  9188
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا به منظور جلوگیری از فروش اینترنتی اقلام دارویی و غیردارویی غیر مجاز ، رییس سازمان نظام دامپزشکی خواستار تعلیق تمامی نمادهای تجاری الکترونیکی مراکز غیر فعال در حوزه دامپزشکی شد.

دکتر حامد زارعی ضمن بررسی واحدهای فعال و غیرفعال در حوزه دامپزشکی دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت افزود: صرف نظر از ممنوعیت فروش و عرضه دارو در فضای مجازی، هرگونه کسب و کار در فضای مجازی در حوزه دامپزشکی مستلزم اخذ/مجوز از سازمان دامپزشکی ج.ا.ا می‌باشد.»

وی با تاکید بر این موضوع که تاکنون هیچ‌گونه مجوز فعالیت اینترنتی برای اشخاص حقیقی و یا حقوقی از سوی این سازمان صادر نشده است، خاطرنشان کرد: «تمامی نمادهای تجارت الکترونیکی صادره از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت نیازمند تعلیق و عدم فعالیت می‌باشد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا تصریح کرد: در جهت تکریم ارباب رجوع و تسهیل کسب و کار و افزایش اعتماد عمومی، قبل از اعطای تجارت الکترونیکی، لازم است متقاضیان حوزه دامپزشکی مراجعه کننده به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت، پروانه تاسیس داروخانه و پروانه فعالیت اینترنتی ممهور به مهر سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا که دارای کد رهگیری و اصالت سنجی است دریافت نمایند.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.