مجموعه

وزارت جهاد کشاورزی

انتقاد پرسنل وزارت جهاد کشاورزی از تداوم رویه تبعیض آمیز:

چرا افزایش حقوق فقط برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بار مالی دارد؟

خلاصه خبر: اعضای کمیته پیگیری مطالبات کارکنان وزارت جهاد کشاورزی می‌گویند: سال گذشته بیشترین مطالبه کارکنان این وزارت کاهش فاصله میان سایر دستگاه‌ها و این وزارتخانه در دریافتی‌ها بود.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

جایگاه آزمایشگاه تشخیصی آبله گوسفندی موسسه رازی به عنوان"مرجع بین المللی" بار دیگر رسمیت یافت

خلاصه خبر: رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از رسمیت یافتن مجدد جایگاه آزمایشگاه مرجع بین المللی آبله گوسفند و بز این موسسه در کنار دو آزمایشگاه مرجع در افریقا و اروپا از سوی سازمان جهانی بهداشت دام، به عنوان دستاورد ارزشمند ملی در عرصه بین المللی، خبر داد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی
همزمان با صد سالگی موسسه رازی عنوان شد؛

واکسن های نوترکیب آنفلوآنزای فوق‌حاد H۵ و آنتروتوکسمی شترمرغ در مرحله اخذ مجوز/ پیشنهاد ثبت موسسه در فهرست میراث ملی کشور

خلاصه خبر: با وجود تجربه‌ی یکصدساله ایران در حوزه تولیدات واکسن، اما اکوسیستم دانش‌بنیان و فناوری کشور تنها سابقه ۱۰ ساله دارد، اما با وجود همین سابقه یک‌دهه‌ای نیز تاکنون توانسته است دستاوردهای چشمگیری را در کارنامه خود به ثبت برساند که از مهمترین عملکردهای این حوزه می‌توان به پیشرفت و خودکفایی در صنایع استراتژیک تولید و تامین تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران در کشور آن‌هم در شرایط تحریم، اشاره کرد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

روایت خبرگزاری تسنیم از شیوع تب برفکی و نقش دلال ها در این باره!

خلاصه خبر: گزارش‌های اولیه حاکی است؛ طی ماه‌های اخیر دام زنده پاکستانی بدون رعایت ضوابط قرنطینه و بهداشتی، با فشار برخی دلالان بر وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی وارد استان تهران شده است. برخی کارشناسان این اقدام غیرقانونی را عامل شیوع تب برفکی می‌دانند.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

عدم تائید بند الحاقی برقراری فوق العاده خاص تمام کارکنان از سوی شورای نگهبان + سند

خلاصه خبر: بند الحاقی برقراری فوق العاده خاص تمام کارکنان از سوی شورای نگهبان رد شد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

همه فعالان بخش کشاورزی تا پایان سال باید شناسه یکتا بگیرند

خلاصه خبر: دارندگان مجوزهای کسب و کار تا پایان سال ۱۴۰۲، طبق قانون باید مجوزهای الکترونیکی و همچنین شناسه یکتای درگاه ملی مجوزهای کشور را دریافت کنند.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

نهاده‌های دام و فرآورده‌های پروتئینی براساس استانداردهای جدید کنترل می‌شوند

خلاصه خبر: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، از کنترل کیفیت نهاده‌های دام و طیور و محموله‌ فرآورده‌های پروتئینی براساس دستورالعمل‌های حوزه کنترل کیفی این شرکت و براساس شاخص‌های تعیین شده و استانداردهای ملی و ابلاغی خبر داد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد:

عرضه گوشت منجمد تا پایان ماه رمضان/ واردات روزانه گوشت گوسفندی و گوساله

خلاصه خبر: قائم مقام وزیر جهادکشاورزی ضمن اعلام عرضه گسترده گوشت منجمد در سراسر کشور به واردات گوشت اشاره و گفت که روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله به طور مستمر تا پایان ماه رمضان وارد می‌کنیم.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

توزیع گوشت قرمز منجمد وارداتی به بخش خصوصی واگذار شد

خلاصه خبر: شرکت پشتیبانی امور دام کشور اعلام کرد: توزیع گوشت قرمز سبک و سنگین منجمد وارداتی شرکت‌های بخش خصوصی به انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی کشور از سوی وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی

بررسی پیشرفت طرح تامین مسکن کارکنان سازمان دامپزشکی کشور با حضور نماینده وزارت جهاد کشاورزی

خلاصه خبر: دومین جلسه وبیناری تامین مسکن کارکنان سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
 |  وزارت جهاد کشاورزی
یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

صنعت دامپروری و چنبره مثلث شوم

 |  وزارت جهاد کشاورزی

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.