در دیدار هیات مدیره کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی کشور با دکتر نوروزی مطرح شد؛

عدم الزام به تمدید پروانه داروخانه های دامپزشکی تا زمانیکه پرونده قضایی مربوطه تعیین تکلیف نهایی شود

جلسه اعضای هیات مدیره کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی کشور با دکتر نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر  10130
خبر مهم

به گزارش فاخته، در این جلسه برخی از عمده مشکلات داروخانه های دامپزشکی کشور از جمله زنجیره های یکپارچه توزیع، افزایش بی‌رویه و نامتعارف و غیرقانونی تعرفه های صدور و تمدید پروانه، معضلات حذف ظرفیت سنجی در صدور پروانه.عدم حضور نماینده داروخانه های دامپزشکی کشور در شورای عالی مالیاتی  مطرح شد.
هرچند برخی از مشکلات مطروحه بدلیل اقدامات سازمان نظام دامپزشکی کشور می‌باشد ولی علت طرح این موضوعات از باب نظارت عالیه سازمان دامپزشکی کشور بر اقدامات سازمان نظام دامپزشکی کشور بوده است که در صورت وجود نظارت جدی و کافی سازمان دامپزشکی کشور باید شاهد برخی معضلات باشیم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

در گزارش ارسالی این تشکل به فاخته آمده است، لازم به ذکر است بدلیل عدم توجه سازمان نظام دامپزشکی کشور در کاهش و تعدیل تعرفه های صدور و تمدید پروانه داروخانه ها و عدم پاسخ به مکاتبات کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی کشور ،پرونده قضایی در این خصوص در مراجع قضایی تهران مفتوح بوده و این پرونده در جریان رسیدگی است به همین دلیل یکی از مطالبات کانون از ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور عدم الزام به تمدید پروانه داروخانه دامپزشکی همکارانی بود که اعتبار پروانه آنها به اتمام رسیده است تا زمانیکه این پرونده قضایی تعیین تکلیف نهایی شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.