در دیدار اعضای هیات مدیره کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی با معاون تشخیص و درمان سازمان درخواست شد:

بازنگری یا اصلاح در برخی بندهای ویرایش چهارم شیوه نامه در حوزه شرایط دامپزشکان جهت اخذ پروانه داروخانه دامپزشکی

اعضای هیات مدیره کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی بازنگری یا اصلاح در برخی بندهای ویرایش چهارم شیوه نامه در حوزه شرایط دامپزشکان جهت اخذ پروانه داروخانه دامپزشکی را خواستار شدند.
کد خبر  10131
خبر ویژه

به گزارش فاخته، اعضای هیات مدیره کانون سراسری داروخانه های دامپزشکی کشور با معاون محترم تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور، دیدار و گفتگو کردند.
بنا به گزارش ارسالی به فاخته، در این جلسه موضوع بازنگری یا اصلاح در برخی بندهای ویرایش چهارم شیوه نامه مطرح شد خصوصا در حوزه شرایط  دامپزشکان جهت اخذ پروانه داروخانه دامپزشکی و جایگاه تشکلات صنفی با توجه به نقش انجمن های صنفی و حضور قانونی و دارای حق رای نماینده تشکلات طبق قانون در کمیسیون های مختلف ضرورت  تشکیل انجمن  صنفی در استان های فاقد این انجمن ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در خصوص حمایت از انجمن های صنفی با توجه به نقش موثر آنها و راهکارهای پیشنهادی در این خصوص توسط هیات مدیره کانون در اولین کمیسیون تخصصی تشخیص و درمان این موضوع مطرح گردد.


خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.