در دیدار با هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز درمانی دامپزشکی با دکتر نوروزی درخواست شد:

ایجاد دفتر حیوانات خانگی یا همراه در سازمان دامپزشکی؛ ضرورت بازنگری در جایگاه درمان به عنوان رکن اصلی دامپزشکی + تصاویر جلسه

هیات مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی مراکز درمانی دامپزشکی با معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر  10177
خبر مهم

به گزارش فاخته در این دیدار، وضعیت نابسامان حوزه پت شاپها و پانسیونهای خارج مجموعه دامپزشکی کشور و پتانسیل مناسب این بخش در بکار گیری همکاران دامپزشکی و نیز بحث عدم استفاده از ملک مسکونی و ضرورت پیگیری و اصلاح موضوع و خطرات عدم رفع این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

دخالت و کسب نظرات انجمن ها و کانون کشوری در پیش نویس دستورالعمل های ابلاغی سازمان در حوزه درمان قبل از ابلاغ، تعرفه نامتناسب با شرایط تورمی و ضرورت تلاش سازمان در جهت افزایش تعرفه ها مخصوصا در حوزه قراردادهای خرید خدمت طرحهای ملی بعنوان یکی از منابع درآمدی پیرادامپزشکان و مراکز مایه کوبی کشور و همچنین مبحث مالیات و ضرایب مالیاتی و اصلاح آن و همینطور پیگیری حذف دامپزشکی مخصوصا کلنیکهای حیوانات خانگی از مالیات ارزَش افزوده از دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود.
در ادامه این نشست، ضرورت عدم جداسازی وظایف مسیولین فنی و بهداشتی واحدهای دامداری مخصوصا مرغداری از وظایف کاری همکاران درمانگر، ایجاد دفتر حیوانات خانگی یا همراه در سازمان دامپزشکی و همچنین شرکت نماینده انجمن یا کانون در تمام جلساتی که در خصوص موضوعات مرتبط با درمانگران مطرح می گردد از سایر موضوعاتی بود که از سوی تشکل انجمن‌های صنفی مراکز درمانی دامپزشکی درخواست شد.
به گزارش فاخته، در این جلسه، در خصوص شرایط امتیازی تاسیس مراکز درمانی پیشنهاد  شد شرایط تاسیس به سمتی سوق داده شود که ایجاد مراکز درمانی جهت توزیع یکسان در کشور در مناطق محروم سهل تر از سایر مناطق باشد و در حوزه آموزش ضرورت تغییر در سرفصلهای آموزشی و مناسب جهت همکاران کلنسین و همچنین کاهش تعرفه های تمدید پروانه های این حوزه توسط نظام دامپزشکی پیشنهاد گردید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

در پایان این نشست، درخواست شد تا احیای نسخه در حوزه دارو و واکسن جهت حل مشکلاتی مانند دخالت درمانگران غیر مجاز و حل مشکلات نسخه نویسی و نسخه پیچی به جد مورد توجه قرار گیرد و نیز بر ضرورت بازنگری در جایگاه درمان بعنوان رکن اصلی دامپزشکی تاکید شد.

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • ناشناس
    می گوید:
    خب، آخرش چی شد؟ چه نتیجه ای شد؟ سازمان زیر بار رفت یا نه
  • همکار
    می گوید:
    واقعا فکر می کنید سازمان با وجود این وضعیت، دفتر حیوانات همراه را ایجاد می کنه؟ سخت در اشتباه هستید
  • دامپزشک
    می گوید:
    درود بر برگزارکنندگان و متولیان این جلسه. به امید موفقیت بیشتر درمانگران
  • همکار سازمان
    می گوید:
    درخواست هایی که شده عمدتا عملیاتی نمی شود و نیاز به پیگیری و زمان طولانی دارد.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.