رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دامپزشکان بالینی مازندران در گفتگو با فاخته:

بزرگترین معضل ما بحث پت شاپ ها و مایه کوب ها بوده که کار بخش درمان را انجام می دهند؛ در حال حاضر همه درمانگر شده اند و خسارت زیادی را به بخش درمان وارد می کنند!

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دامپزشکان بالینی مازندران گفت: تعرفه ها باید براساس تورم حاکم با جامعه تعیین شود.
کد خبر  9703
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته، کمال الدین مرزبان، در گفت و گو با ما اظهار کرد: بنده 22 سال سابقه فعالیت در حوزه دامپزشکی دارم. همچنین دارای بیمارستان دامزپشکی در شهرستان قائم شهر و رییس انجمن کلینسین های استان مازندران و نایب رییس کانون کشوری نیز هستم.

وی در خصوص دست یابی به اهداف خود در دامپزشکی، ادامه داد: باید برای رسیدن به اهداف خود به صورت ویژه شب تا صبح تلاش کنیم به شرط آنکه مسئولین نیز ما را در مسیر دست یابی به اهداف خود یاری کنند. 

رییس انجمن کلینسین های استان مازندران بیان کرد: باید در نظام دامپزشکی از نیروهای آشنا با بخش خصوصی استفاده شود تا جنس کار ما را درک کنند تا بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

مرزبان در خصوص مهم ترین مشکلات بخش دامپزشکی، تصریح کرد: در حال حاضر اصلی ترین مشکل بخش کلنیسین ها، موضوع مالیات است که متاسفانه روسای ما موضوع را درک نکردند و متوجه نیستند که در هر تراکنش 20 درصد مالیات می دهم. زمان حساب کتاب ما را صنف پزشک می دانند؛ ما خواهش کردیم که در بحث مالیات تخفیفی را در نظر بگیرند اما به نتیجه ای نرسید.

رییس انجمن کلینسین های استان مازندران با اشاره به دیگر مشکلات موجود، عنوان کرد: تعرفه های دامپزشکی یکی از مهم ترین مشکلات ما است. باید این تعرفه ها براساس تورم و مشکلات جامعه تعیین شود، به طور مثال تعرفه را بر اساس مرغ کیلویی 30 هزار تومان بسته اند در صورتی که در حال حاضر مرغ هر کیلو 110 هزار تومان است.

مرزبان در خصوص ایجاد تعاملات درون صنفی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیشترین تعاملات ما داروخانه ها بوده و به صورتی که تاکنون جلسات و نشست های متعددی را برگزار کردیم. خواهش ما این بوده که این دو صنف با یکدیگر تداخل نداشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از معضلات ما تداخلات با دیگر صنف ها غیر دامپزشکی است. بزرگترین معضل ما بحث پت شاپ ها و مایه کوب ها بوده که کار بخش درمان را انجام میدهند. در حال حاضر همه درمانگر شدند؛ به گونه ای که بچه های اداری ما حتی در تایم بعدازظهر در حوزه درمان فعالیت می کنند. حتی مسئول فنی کار درمان انجام می دهند، این افراد خسارت زیادی را به بخش درمان وارد می کنند.

رییس انجمن کلینسین های استان مازندران در خصوص عدم ابلاغ تعرفه ها، گفت: تعرفه ها اعلام نشده یک طرف و تعرفه مفت اعلام شود یک طرف ماجرا است. من خبر دارم که تعرفه را با قیمت نازلی تعیین کرده اند و از ما مشورتی اخذ نکردند و صرفا به ما یک نامه ای زده شده که نظر خود را بیان کنید. 

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

مرزبان ادامه داد: باتوجه به تورم حاکم بر جامعه باید تعرفه ها به گونه ای تعریف شود تا همکاران ما ضرر نکنند؛ اما تعرفه ها همچنان با پایین ترین قیمت تعیین شده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار
    می گوید:
    درود بر آقای دکتر مرزبان. جانا سخن از زبان ما می گویی. لازمه نظام استان ها با قدرت بیشتری با درمانگران غیرمجاز برخورد کنه
  • دامپزشک
    می گوید:
    تداخلات صنفی همیشه آزار دهنده بوده حتی موضوعش از موضوع درمانگران غیرمجاز هم که غیر صنف هستند وخیم تره از تعرفه ها هم چیزی نگیم بهتره. واقعا متاسفم
  • ناشناس
    می گوید:
    این موضوع مالیات رو کدوم نهاد دامپزشکی باید حل کنه چرا اقدامی نمیشه. ما درآمدی نداریم که این همه مالیات باید بدیم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.