250 هزار قطعه لارو ماهی آلوده به ویروس در شهرستان فلارد معدوم شد

سرپرست شبکه دامپزشکی فلارد گفت: یک محموله‌ حاوی 250 هزار قطعه لارو ماهی قزل‌آلا که بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی وارد این شهرستان شده بود، به دلیل آلودگی ویروسی ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم شد.
کد خبر  9612
خبر روز

به گزارش فاخته، صادق خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: یک محموله حاوی ۲۵۰ هزار قطعه لارو ماهی قزل‌آلا که بدون هماهنگی با شبکه دامپزشکی وارد شهرستان فلارد شده بود، به دلیل آلودگی ویروسی ضبط و با دستور مقام قضایی معدوم شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی فلارد ادامه داد: این محموله در یکی از مزارع تکثیر و پرورش تخم چشم‌زده ماهی رودخانه پروز شهرستان فلارد بدون دریافت مجوز قانونی از شبکه دامپزشکی وارد شهرستان شده بود که توسط بازرسان شبکه دامپزشکی مورد شناسایی قرار گرفت.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی افزود: پرونده به سیستم قضایی ارجاع و پس از اخذ دستورقضایی، این محموله با حضور نمایندگانی از دادگاه شهرستان، مدیریت شیلات، جهاد کشاورزی، حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان و نمایندگان و کارشناسان بیمه کشاورزی معدوم شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.