چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

به منظور انتقال دستاوردهای آبزی‌پروری؛

هیأت سنگالی به استان بوشهر سفر کرد

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: هیأتی از کشور سنگال به منظور حضور در دوره‌های آموزشی و بازدید از مراکز آبزی پروری و دستاوردهای شیلاتی و دامپزشکی ایران وارد بوشهر شدند.
کد خبر  10947
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از مهر، مهدی تنگستانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران پیرامون توانمندی‌های آبزی پروری در استان بوشهر گفت: استان‌های جنوبی و به خصوص بوشهر یکی از قطب مهم صادرات میگو و آبزیان به شمار می‌روند و اقدامات مجموعه در دامپزشکی در استان بوشهر با هماهنگی دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور در بحث رعایت اصول قرنطینه‌ای بهداشتی، رصد و پایش و آزمایشات لازم در سطح استاندارهای بین‌المللی قرار دارد و آماده انتقال دانش‌های لازم در این زمینه هستیم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: هیأت سنگالی از مرکز تکثیر ماهی و میگوی زادآوری مند تنگستان بازدید و در همان مرکز کلاس آموزشی نیز برگزار شد و در ادامه این بازدیدها امروز (سه شنبه هشتم اسفندماه) از مرکز پرورش ماهی در قفس در بندر رستمی بازدید خواهند داشت.

وی گفت: این هیأت سنگالی تا روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه در استان بوشهر حضور خواهند داشت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

معاون وزیر شیلات کشور سنگال نیز اظهار داشت: هیأت اعزامی با رویکرد آشنایی با تجربیات و دستاوردهای آبزی‌پروری ایران و همچنین جمعی از هیأت نیز با رویکرد آشنایی با توانایی‌های دامپزشکی ایران در حوزه دامپروری عازم ایران شده و استان بوشهر با ظرفیت زیاد پرورش آبزیان یکی از اهداف مهم ما برای دریافت دانش دانش آبزی پروری است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.