چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

مدیران سازمان دامپزشکی در مراعات تشریفات معاملات و بیت المال، تکلیف شرعی دارند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، بر اهمیت مراقبت از بیت‌المال و مراعات تشریفات معاملات در این سازمان با رویکرد دفاع از حقوق اقشار آسیب پذیر تاکید کرد..
کد خبر  9999
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حجت الاسلام والمسلمین "سید اسماعیل حسینی‌مقدم" مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان، در جلسه شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور با محوریت تنظیم بازار به ریاست دکتر نوروزی، به تشریح توضیحاتی در این رابطه پرداخت و گفت: فقه شیعه و اهل بیت (ع) بر دو بخش عبادات و معاملات تنظیم شده است، درحالی که اکثر بخش های آن به مباحث معاملات و روابط اجتماعی انسان ها اختصاص دارد.
 
حسینی مقدم با بیان اینکه قرآن کریم به سپردن اموال جامعه به کسانی که در مسیر فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی قرار داشته و  از ان بهره میبرند عنایت داشته و سپردن آن به سفیهان نا اهل برحذر داشته است.
 
وی افزود: شرکت‌های بیشماری که مجموعه سازمان دامپزشکی با انها در ارتباط هستند و بسیاری از اموال بیت‌المال را باید با امضای خود به آنها تقدیم کنیم، در زمره این بحث قرار دارند که آیا این اموال تضییع می‌شود یا خیر؟ 

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.


حسینی مقدم گفت: از منظر قران کریم باید اموال و دارایی های متمکنین جامعه باید در مسیر اقتصاد افراد اسیب پذیر مردم سرمایه گذاری شود نه اینکه مورد سو استفاده مفسدان و نا اهلان قرار گیرد .

وی ضمن تاکید بر ضرورت برخورداری از ابزار های لازم جهت نظارت بر فعالیت های تحت اشراف سازمان از خدمات آقایان دکتر ویشته،دکتر سلیمانی ،دکتر مقدس و دکتر رخشانی مهر تقدیر نموده و برای منصوبین جدید سازمان آقایان: دکتر اختیار زاده ،دکتر سبحانی مطلق ،دکتر کرمی،دکتر عبدی ومهندس قهرمانی آرزوی توفیق نموده و خواستار همکاری همه بخش ها با رئیس جدید سازمان شدند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.