میزبانی از زوار اربعین افتخار بزرگی برای مردم مهران و ایلام است / ‏‬ دامپزشکی برای خدمات رسانی پای کار است

حجت السلام والمسلمین حسینی مقدم، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور در جلسه هماهنگی برپایی موکب شهدای دامپزشکی کشور در مرز مهران اظهار کرد: هر ساله شاهد حضور پرشور و پررنگ زائران در مرز مهران هستیم، میزبانی از زوار افتخار بزرگی برای مردم استان ایلام است.
کد خبر  9655
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، وی بیان کرد: ‏‬ دامپزشکی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در بحث نظارت‌های بهداشتی با تمام توان پای کار خدمات رسانی است.
 
وی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی کشور در عرصه موکب نیز نقش سازنده مشابه سال گذشته را ایفا خواهد کرد، گفت: سال گذشته در بحث اسکان، پذیرایی در موکب شهدای دامپزشکی صحنه‌های بسیار زیبایی رقم خورد که قصد داریم این حرکت در اربعین امسال نیز ادامه داشته باشد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
حجت السلام والمسلمین حسینی مقدم گفت: کارکنان دامپزشکی خالصانه و عاشقانه امسال نیز مانند سال های گذشته برای خدمات رسانی به زوار آماده هستند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.