تقدیر و تجلیل غیرمنتظره از سوی دکتر نوروزی!

بوسه رئیس سازمان دامپزشکی کشور بر دست گچ گرفته همکار کاردان آسیب دیده اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بوسه بر دستان یک فداکار عرصه سلامت که در حین انجام ماموریت مصدوم شده است، بر قدردانی از زحمتکشان فداکار عرصه سلامت تاکید کرد.
کد خبر  9963
خبر مهم

به گزارش فاخته، پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی با اعلام این مطلب در این باره نوشت:

«دکتر مجتبی نوروزی، معاون وزیر و رئیس این سازمان در جریان بازدید از شبکه دامپزشکی شهرستان بروجرد،در یک حرکت غیر منتظره دست گچ گرفته یکی از همکاران کاردان اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد را که در حین تزریق واکسن تب برفکی دچار شکستگی شده بود ،بوسید.
 
معاون وزیر ورییس سازمان دامپزشکی کشور هدف از انجام اینکار را ادای احترام به کلیه همکاران حاضر وبازنشسته دامپزشکی درسراسر کشور عنوان نمود .
 
دکتر نوروزی پس از این بوسه زدن به دستان آسیب دیده این جوان خدوم عرصه سلامت، بر لزوم حمایت معنوی و اقتصادی از دامپزشکان فداکار کشور در گوشه و کنار این مرز و بوم تاکید کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 
وی با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت جامعه از سلامت حیوانات جدایی ناپذیر است افزود: دامپزشکان به صورت مداوم با آسیب‌های ناشی از کار با حیوانات، انواع بیماری قابل انتقال از دام به انسان و... دست و پنجه نرم می‌کنند تا سلامت جامعه را به ارمغان آورند.
 
روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور امید دارد این منش وخوی جناب آقای دکتر نوروزی سرلوحه وسرمشق کلیه مدیران ستاد وصف سازمان دامپزشکی قرار گیرد.»

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    اقدام کم نظیریه. خدا کنه فکر سختی کار و جبران خسارات حادثه ها هم باشند.
  • مازیار
    می گوید:
    با سلام خب خیلی خوبه ولی بوسه به دست چه فایده لطفا آقای رییس سازمان کار مفیدی در جهت معاش و بیمه و سختی کار این گروه انجام بدید
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.