چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

مدیر کل طرح و برنامه سازمان دامپزشکی در قزوین مطرح کرد:

بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی در دستور کار است

با توجه به اهمیت امنیت و ایمنی غذایی در جامعه و نقش نیروی انسانی در تحقق آن، بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی در دستور کار است.
کد خبر  9348
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر آرش آذرنوش مدیر کل طرح و برنامه سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین، با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین وضعیت اعتبارات سازمان دامپزشکی را برای مسئولین مربوطه تشریح و خواستار تخصیص اعتبارات مناسب برای دامپزشکی در راستای تحقق امنیت و ایمنی غذایی در جامعه شد.
دکتر آذرنوش همچنین با حضور در شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: بهبود وضعیت اعتبارات سازمان مرکزی و ادارات کل دامپزشکی همواره دغدغه تیم مدیریتی در طرح و برنامه سازمان دامپزشکی کشور بوده و هست و همواره اعتقاد داریم با تخصیص اعتبارات مناسب می توان اقدامات پیشگیرانه را در بحث بیماریهای دام و طیور و بالتبع تحقق امنیت و ایمنی غذایی جامعه محقق کرد.دکتر مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل طرح و برنامه سازمان دامپزشکی کشور در استان، گزارشی از وضعیت اعتبارات اداره کل دامپزشکی استان قزوین ارائه کرد و افزود : میزان اعتبارات اداره کل دامپزشکی در سالهای گذشته کاهش پیدا کرده و افزایش سالیانه آن برای جبران خدمات کارکنان و اجرای بهینه طرحها متناسب نیست که امیدواریم با همراهی مسئولین ذیربط این نقیصه برطرف شود.

 جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
در پایان این جلسه از محمد فرحی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین که با بالاترین رای در بین دستگاههای اجرایی استان، به عضویت شورای مرکزی روابط عمومی استان قزوین در آمده بود، تقدیر به عمل آمد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.