برگزاری نشست مدیران کل منطقه 4 دامپزشکی کشور در تبریز

نشست معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در خصوص بیماری های دامی و بیماری تب برفکی با حضور سرپرست دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان، مدیران کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، اردبیل و زنجان، در تبریز برگزار شد.
کد خبر  10635
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر حسن اختیار زاده معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی وضعیت بیماری های دامی با تاکید بر بیماری تب برفکی و تبادل نظر با عزیزان در استان ها برای هم افزایی و انتقال تجربه بیشترانجام می شود.

وی افزود: ما از دوم دیماه فاز دوم واکسیناسیون سراسری تب برفکی را در کشور اغاز کردیم و اهمیت این بیماری ویروسی به قدری است که باید پوشش کامل داشته باشیم و برنامه ریزی برای سال اینده نیز انجام شده است .

همچنین در ادامه دکتر رضا اسدی سرپرست دفتر بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی سازمان  در خصوص زمان بندی واکسیناسیون بر علیه بیماریهای دامی ، فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی و برنامه های آینده کنترل و پیشگیری از بیماریهای دامی نکاتی را ارائه کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران کل دامپزشکی منطقه ۳ کشور گزارشی از اقدامات خود در خصوص بیماریهای دامی ارایه کردند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.