تبادل نظر اتحادیه‌ها و تعاونی‌های دامداران کشوری با مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور

به دعوت دکتر رضا اسدی مدیر کل دفتر بهداشت مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور اتحادیه‌ها و تعاونی‌های مرکزی دامداری کشور در جلسه تبادل نظر و هم‌اندیشی شرکت کردند.
کد خبر  11290
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در این جلسه در خصوص اهمیت و نحوه مشارکت بخش خصوصی برنامه‌های بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی بحث و تبادل نظر گردید .
همچنین دکتر رضا اسدی مدیر کل دفتر بهداشت مدیریت بیماری‌های دامی در خصوص استفاده از پیشنهادات و نظرات فعالان بخش خصوصی به ویژه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های دامداران کشور و استقبال سازمان دامپزشکی از نقطه نظرات سازنده در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و زئونوز مطالبی عنوان کرد ایشان در ادامه گفت کنترل و پیشگیری از بیماری‌های دامی و تامین و بهداشت و سلامت دام منجر به ایمنی مواد غذایی می‌گردد و داشتن دام و غذای سالم باعث امنیت غذایی در کشور افزایش محصولات دامی می‌گردد.

در ادامه مدیران عامل و نمایندگان اتحادیه‌های سراسری و مرکزی صنعت دامداری کشور به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری در خصوص بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی در کشور اعلام نمودند و از تشکیل جلسه ابراز خرسندی کردند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در پایان جلسه مقرر گردید چنین جلساتی به طور مستمر برگزار و در آینده از اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها دامداران استانی نیز دعوت به عمل آمد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.