توزیع اقلام دارویی برای دامداران و روستاییان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان

سازمان دامپزشکی کشور با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و در راستای کمک به مناطق سیل زده به ویژه دامداران و روستاییان سیل زده در مناطق محروم اقلام دارویی را به این منطقه ارسال کرد.
کد خبر  11022
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «دکتر محمد سبحانی مطلق» معاون تشخیص و درمان این سازمان امروز سه شنبه اعلام کرد: با توجه به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و در راستای کمک به مناطق سیل زده به ویژه دامداران و روستاییان سیل زده در مناطق محروم و طبق هماهنگی به عمل آمده با سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی و همکاری موثر کارخانجات تولید داروهای دامی، اقلام مورد نیاز دامداران و روستاییان سیل زده تامین به مناطق سیل زده ارسال شد .

وی افزود: این اقلام دارویی شامل واکسن های دامی ، انواع آنتی‌بیوتیک به ویژه آنتی بیوتیک های موثر در بیماری‌های تنفسی و عفونی ، مواد ضدعفونی کننده و همچنین سموم ضد انگل‌های خارجی است (که جزئیات آن در ذیل این خبر مورد اشاره قرار گرفته است) به استان سیستان و بلوچستان ارسال و از طریق اداره کل دامپزشکی استان در اختیار مردم و دامداران سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

این دارو ها از سوی سندیکای تولید کنندگان داروهای دامی، رازک، هلدینگ داروسازی بایرافلاک و کارخانه داروسازی آذرآریادارو اهدایی ضدعفونی کننده داروسازی کیمیا سلامت خاورمیانه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

واکسن آنتروتوکسمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال گردید.

محلول تزریقی بای اکسی ۲۰٪(بایرافلاک)محلول تزریقی بای اکسی ۱۰٪(بایرافلاک)محلول تزریقی بای لوزین ۲۰٪(بایرافلاک)محلول تزریقی بای میدین(بایرافلاک)پودر پنی سیلین افلاکتام ۱+۱+۲(بایرافلاک)

پوروت (آذرآریادارو)لاگزی وت (آذرآریادارو)

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.