چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی ایران از مجتمع کشتارگاهی "آلانا" در هندوستان

دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز از مجتمع کشتارگاهی آلانا واقع در شهر تاریخی و گردشگرپذیر "اورانگ‌اباد" Aurangabad (در ایالت ماهاراشترا) بازدید کرد.
کد خبر  10520
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این کشتارگاه‌ که برای مردم کشورهای روسیه، قطر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عراق، اندونزی، مالزی، مصر، اردن، ارمنستان‌ و فیلیپین، گوشت با مصرف انسانی کشتار می‌کند، پس از بازدیدی ۵ ساعته و در نهایت با تصویب کمیته مشورتی اعزامی از سازمان دامپزشکی کشور، از سوی دکتر نوروزی، معاون وزیر و رئیس سازمان‌ دامپزشکی کشورمان نشان +A " آ- پلاس" دریافت کرد که طی مراسمی رسمی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو، به مدیریت این مجتمع صنایع پروتئینی معتبر و بزرگ در منطقه اهدا خواهد شد.

گروه آلانا که در سال 1865 به صورت خانوادگی تأسیس شد، به عنوان یک لیدر در تولید و صادرات محصولات مصرفی مختلف هندوستان از جمله گوشت حلال منجمد و سرد، خمیر میوه‌های منجمد و آسپتیک، قهوه، غلات و غذای حیوانات خانگی در جهان شناخته شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

گروه آلانا با 150 سال سابقه فعالیت، بزرگ‌ترین شرکت خصوصی مواد غذایی در هند است که سالانه بیش از یک میلیون تن محصولات مختلف را به بیش از 85 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.