چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

از خاورمیانه به آفریقا:

خدمات آموزشی، فنی و آزمایشگاهی دامپزشکی و قرنطینه ای ایران به سنگال صادر می‌شود

سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران قراراست نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی وقرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام کند وتفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد .
کد خبر  10445
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و سنگال بعد از ۱۲ سال وقفه،  در «داکا» برگزار شد.

دکتر نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی و دکتر مجتبی نوروزی، معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، دکتر حسینی رئیس سازمان شیلات و دکتر جلالیان معاون وزیر دادگستری و تنی چند از مدیران و کارشناسان  وزارتخانه های مختلف ونهاد ریاست جمهوری  وزیر جهاد کشاورزی را در این سفر  همراهی میکنند به منظور شرکت در این کمیسیون روز گذشته وارد سنگال شدند تا در پایان این کمیسیون، اسناد و توافقنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی،راه، صنعت و خدمات فنی و مهندسی ،گمرک،فرهنگی ،بهداشت میان هیئت‌های دو کشور امضا شود.
 
دکتر نوروزی معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: با توجه به اینکه دو کشور مسلمان دارای اشتراکات فرهنگی وپیشینه تاریخی فراوانی دارند ،لذا روابطی دو طرفه توام با همفکری وظرفیتهای موجود می‌تواند به سود دو کشور باشد و ما تلاش کردیم مقدمات یک تفاهم نامه خوب را آماده کنیم تا انشا الله در آینده امضا گردد.
 
بر اساس مذاکرات صورت گرفته در خصوص خدمات سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران نیز قراراست پیرو توافق‌های به عمل آمده نسبت به صدور خدمات آموزشی، فنی، بهداشتی، آزمایشگاهی وقرنطینه‌ای به سازمان دامپزشکی جمهوری سنگال اقدام شود وتفاهمنامه فی‌مابین متعاقبا منعقد می‌گردد .

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.