چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با مدیر کل دامپزشکی ایلام:

دامپزشکی در مسیر تحولات درون زا قرار می‌گیرد

دکتر یونس احمدی مدیر کل دامپزشکی استان ایلام با دکتر نوروزی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  10230
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این دیدار گفت: سازمان دامپزشکی کشور باید مسیر تحول درونی را در یک برنامه مشخص و راهبردی طی کند.
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در این راستا، اقدام به بازاندیشی و بازمهندسی در سه بخش اصلی ساختارها، فرآیندها و ماموریت‌ها در دستور کار قرار دارد.
 
 دکتر نوروزی با اشاره به نقش ایمان و خودباوری در طراحی روندهای برنامه‌ریزی و اجرایی، گفت: باید با تکیه بر دو اصل بی بدیل علم و ایمان خود را به شعار و تفکر "ما می‌توانیم" تسلیح کنیم و در مسیر شکل‌گیری تمدن اسلامی گام برداریم.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: اکنون دنیا ما را با این روحیه و رویکرد می‌شناسد که در حال تلفیق علم، دانش و ایمان هستیم و در این مسیر گامهای عملی برداشته‌ایم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.   
این گزارش حاکی است دکتر یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام نیز گزارشی از روند فعالیت‌های دامپزشکی در استان ارائه  و همچنین مطالبی پیرامون همایش ملی دامپزشکی و راهبردهای آینده در استان بیان کرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.