در دیدار پیشکسوتان دامپزشکی با رییس سازمان مطرح شد؛

درخواست حمایت و پشتیبانی از کانون و اعضای آن در اجرای قانون نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی

در دیدار رییس سازمان دامپزشکی با هیات مدیره کانون بازنشستگان موضوع درخواست حمایت و پشتیبانی از کانون و اعضای آن در اجرای قانون نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی مطرح شد.
کد خبر  10031
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر احمد اقتصاد در حاشیه دیداری که هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور با دکتر نوروزی رییس این سازمان داشتند، اظهار کرد: در این جلسه ضمن تبریک انتصاب وی به سمت فوق و معرفی اعضای هیات مدیره و سابقه تشکیل کانون که پایه گذاری آن اتفاقاً در دوره اول ریاست دکتر نوروزی بر سازمان دامپزشکی منجر شده، درخواست حمایت و پشتیبانی از کانون و اعضای آن در اجرای قانون نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی -تخصصی؛ مصوب هفدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی را نمودیم، که دکتر نوروزی اعلام نمود این آمادگی وجود دارد تا طبق قانون، پیشنهادها و نیازهای مورد درخواست کانون را بررسی کرده و همکاری لازم انجام شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

همچنین مقرر شد طی نامه ای به تمام ادارات کل دامپزشکی استان ها مصوبه فوق با هماهنگی کانون به اجرا گذاشته شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.