یادداشت؛ علیرضا کیهان پور:

به شکوفه ها ، به باران برسان سلام ما را.../ برای زنده یاد "مهندس فرّداد خادم" که "فردا" را ندید و "خادم" روستاییان و کشاورزان بود

گاهی برخی از سوگ واره ها تا مغز استخوان انسان را می سوزاند و شاید در متن اش هرگز خبری نباشد جز وداع سخت با همکاری جوانمرگ، با اخلاق، سرشار از انگیزه، شوق خدمت، مهربان، خوش پوش و با چهره‌ای همیشه متبّسم و بنده نواز که بسیار سخت است پذیرش این هجرت به سوی کوی دوست در عُنفوان جوانی و شوق زندگی در کنارخانواده، همسر، و یگانه دخترش.
کد خبر  11077
یادداشت

فاخته- تو زاده باشکوه، بخشنده، خداداد و خدابخش بودی که مترادف نام بسیار زیبایت "فرّداد"  بود و به حق و حقیقت در وزارت جهاد کشاورزی خادم روستاییان، کشاورزان و عشایر با سوابق روابط عمومی، ارتباطات مَردُمی، میز خدمت و... بودی که زیبنده نام خانوادگی ات بود.
آن هنگام که سوم فروردین ۱۴۰۳ و در ماه رحمت ، مغفرت وبهار قرآن و طبیعت  در بیمارستان نیکان تهران "مِتاستازِ بیماری سارکُوما" تاب و توانت را نابهنگام به آخرت و جوانمرگی پیوند زد ، این شاعرانه  زنده یاد " دکترقیصر امین پور "  را زمزمه نمودم که « و ناگهان... چقدر زود دیر می شود.»


فرّداد عزیز و خادم اخلاق مدار ، مَردُمدار و بنده نواز؛ همه با هم  رحمت واسعه الهی، آسایش و آرامش جاودانه را با دعا و نیایش بدرقه راه بی بازگشتت  به شُکوه مهربانی هایت پیوند زده و همواره زمزمه خواهیم کرد: به شکوفه ها ؛ به باران برسان سلام ما را... و به وقت بهار یادت ماندگار.

«نام و یاد شادروان مهندس فرّداد خادم، همکار جهادگر و دوست داشتنی همه ما در وزارت جهاد کشاورزی گرامی و ثبت جریده عالم باد و به یاد داشته باشیم که این نام نیک است که باقی می ماند... .»


         علیرضا کیهان پور

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.