لابراتوارهای رازک در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت

شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک، بر مبنای مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها در حوزه فناوری دارو و فرآورده‌های پیشرفته در حوزه تشخیص و درمان و نوآور، با موفقیت در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته و گواهی تاییدیه دریافت کرده است.
کد خبر  10011
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر محمدمهدی خورشیدوند، مدیرعامل رازک در مراسمی که به‌منظور اعلام خبر دانش‌بنیان شدن شرکت و رونمایی از یک داروی جدید دانش‌بنیان رازک برگزار می‌شد، گفت:
در آستانه ۶۰ سالگی فعالیت داروسازی رازک هستیم و شکر بر حضرت حق که توانستیم در مجموعه رازک مبتنی بر دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، در خصوص خیز برداشتن به سمت تولیدات دانش‌بنیان، قدمی کوچک برداریم و اولین محصول دانش‌بنیان را به تولید رساندیم، و تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و دانش‌بنیان شدن رازک را هم دریافت کردیم. بی‌شک این موضوع مرهون تلاش‌های یک‌یک کارکنان و همکاران گرامی‌ام در رازک است و من به نیت و توانمندی همه این عزیزان ایمان دارم و به ایشان افتخار می‌کنم. 
این سرآغاز مسیری است متمرکز بر دانش و حرکت بر لبه تکنولوژی؛ که موجب رشد روزافزون و همچنین پویایی و توسعه مستمر این مجموعه خوشنام خواهد شد. 
همچنین به‌زودی خبرهایی از کارخانه دانش‌بنیان رازک را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دکتر احمدی، فرمانده بسیج حوزه دارویی ۵۰۴ نیز که در مراسم حضور داشت، گفت: در صنعت برای ماندگاری باید تلاش کرد تا پیشرو، به‌روز و درخشان باشیم، و از تکرار مکررات فاصله بگیریم تا ماندگار بمانیم. رمز بقای سازمان‌ها رسیدن به لبه دانش است و مجموعه‌های دارویی ما و به‌ویژه رازک در مسیر خودکفایی و ارزشمندی صنعت قدم‌هایی بزرگ برداشته‌اند.

مهندس عزتی، نماینده سازمان بسیج کارگری و مرکز حرکت‌های جهادی کشور نیز، دانش‌بنیان شدن لابراتوارهای رازک را تبریک گفت و افزود: من آرزوی رشد روزانه و بیش از پیش صنعت داروسازی کشورم را دارم و از همه عزیزان این صنعت متشکرم که روی پای خود ایستادن را در سخت‌ترین حوزه‌ها نمایش داده و عبور از موانع را هموار کرده‌اند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر علی ایل‌بیگی، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی کشور نیز ضمن برشماری خصایص مدیریتی دکتر خورشیدوند گفت:
ایشان در هر مکان و جایگاهی که حضور داشته، موجب و موجد تحول بوده و ما در جهت خدمت‌رسانی به صنعت داروسازی کشور و به‌ویژه شرکت رازک اعلام آمادگی کرده و از هیچ خدمتی فرو گذار نیستیم.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.