چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

اقدام ارزشمند همکار بخش خصوصی دامپزشکی علیرغم پیشنهادات عدیده‌ی سود جویان؛

متصدی داروخانه دامپزشکی داروهای تاریخ منقضی به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال را به صورت خود اظهاری تحویل شبکه دامپزشکی داد

متصدی داروخانه دامپزشکی در شهرستان کامیاران حجم قابل توجهی از داروهای تاریخ منقضی خود را به ارزش بیش از پانصد میلیون تومان به صورت خود اظهاری تحویل شبکه دامپزشکی نمود.
کد خبر  10106
خبر ویژه

   به گزارش فاخته، دکتر فریبرز پیراکند سرپرست شبکه دامپزشکی کامیاران در گفتگویی گفت: باتوجه به همکاری و هماهنگی و اعتماد بسیار خوبی که بین بخش خصوصی  و دولتی دامپزشکی شهرستان وجود دارد دکتر یعقوب حسینی از همکاران محبوب بخش خصوصی که به عنوان سرمایه‌گذار و متصدی یکی از داروخانه‌های دامپزشکی این شهرستان فعالیت داشتند پس از منقضی شدن تعدادی از اقلام دارویی علی‌رغم پیشنهادات عدیده‌ی سود جویان با تکیه بر  وجدان کاری حاضر به فروش داروها نشده و طی اقدامی ارزشمند تمامی این اقلام را به صورت خود اظهاری تحویل شبکه دامپزشکی شهرستان نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

لذا باتوجه به اهمیت زیاد  این موضوع و در راستای ارج نهادن به ارزش‌های والای انسانی طی مراسمی در حضور کلیه فعالین بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی شهرستان، سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کردستان، معاون توسعه  و جمعی از کارشناسان ستادی اداره کل دامپزشکی از این اقدام ارزشمند تقدیر به عمل آمد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • حمید
    می گوید:
    درود بر مدیرکل مدبر و کاربلد چنین سطح از پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی ،در سایه ی آرامش و بدون هیاهو و باحفظ احترام ، واقعا بی همتاست . آرامش و اعتماد و اشتیاق به کار در اداره کل دامپزشکی کردستان به اوج خود رسیده است .
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.