چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

و باز هم حادثه در دامپزشکی؛

کارشناس دامپزشکی حاجی آباد بر اثر حمله گاو دچار پارگی در عضلات ناحیه پا و شکم شد و به علت جراحت شدید تحت عمل جراحی قرار گرفت

یکی از کارکنان دامپزشکی حاجی آباد در حین انجام واکسیناسیون دام سنگین دچار حادثه شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.
کد خبر  9715
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد، مرتضی جعفری رئیس  اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد از مصدوم شدن  حسن چیان کارمند اداره دامپزشکی این شهرستان در حین انجام عملیات واکسیناسیون علیه  بیماری تب برفکی در دام سنگین خبر داد.

وی گفت:  بر اثر حمله یک راس گاو به پای نامبرده، او  دچار پارگی در عضلات ناحیه پا و شکم شده  و پس ار اعزام و  بستری شدن  وی در بیمارستان راضیه فیروز کرمان  با تشخیص کادر پزشکی این بیمارستان به علت جراحت شدید در تاریخ 6 شهریورماه مورد عمل جراحی قرار گرفت.

جعفری افزود: نیروهای دامپزشکی با هدف خدمت به جامعه در خط مقدم پیشگیری و مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان ودام قرار دارند  واین حادثه بار دیگر سختی های کار دامپزشکی  را نمایان کرد و آرزوی بهبودی و سلامتی  هر چه زودتر برای این همکار خدوم و زحمتکش  را از خداوند سبحان خواستار شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

جعفری در ادامه خاطر نشان کرد پیشگیری  وکنترل بیماری های واگیر دامی  وهمچنین تب مالت، سیا زخم ،تب کریمه کنگو  ،هاری و ... از وظایف خطیر سازمان دامپزشکی می باشد  که می توان گفت : نیروهای دامپزشکی  با قرار گرفتن در خط مقدم مبارزه با این بیماری ها ، سلامتی خود  را با هدف خدمت به جامعه در معرض خطر قرار می دهند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • ایمان حسن خانی
    می گوید:
    سلام من هم متأسفانه سال 95 دچار همین حادثه در حین مأموریت و انجام واکسیناسیون دام سنگین شدم ورباط ومینیسک پای راستم پاره شد ولی متأسفانه سازمان دامپزشکی هیچگونه حمایتی از اینجانب نکرد و تمام هزینه های درمان به عهده خودم بود جای تاسف دارد ... وهر سال نامه میزنند که چه افرادی آسیب دیده اند و دریغ از یک تشویق و تقدیر؟؟؟!!!
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.