ابتلاء مسئول پست دامپزشکی چکنه نیشابور به بیماری تب مالت

مسئول پست دامپزشکی چکنه بخش سرولایت این شهرستان در حین واکسیناسیون بروسلوز گوسفندی به میکروب تب مالت آلوده و پس از چند روز علائم بیماری در بدن وی ظاهر شد.
کد خبر  11261
خبر ویژه

به گزارش فاخته، سید محمد احمدی مسئول پست دامپزشکی چکنه با اظهار درد مفاصل، تب، سردرد و تعریق شبانه گفت: در حین واکسیناسیون گوسفندان یک روستا در سرولایت بر اثر عدم مهار مناسب دام توسط دامدار چند قطره از مایه واکسن به چشم چپم ریخت که بلافاصله اقدام به شستشو با آب فراوان و مراجعه به مرکز بهداشت و انجام دستورالعمل های بهداشتی نمودم اما پس از چند روز علائم تب، سردرد و درد مفاصل در بدنم بروز نمود و با مراجعه به مراکز بهداشتی و انجام آزمایشات لازم مشخص شد به بیماری تب مالت مبتلا شده ام که درمان آن را زیر نظر پزشک فوق تخصص بیماریهای عفونی آغاز نمودم. وی همچنین فعالیت در حوزه دامپزشکی را سخت، خطرناک و طاقت فرسا برشمرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر علی سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور نیز گفت: کارکنان دامپزشکی علاوه بر اینکه همواره در معرض آسیب های فیزیکی می باشند در معرض خطر مواجهه با عوامل بیماریزای بیماریهای مشترک بین انسان و دام نیز هستند و هر لحظه امکان ابتلای آنها به این بیماریهای خطرناک وجود دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.