پلمب ۴ واحد به دلیل عرضه گوشت تک‌ سمی در خراسان رضوی

معاون سلامت اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در راستای طرح‌های تشدید نظارت، تعداد موارد آزمایش تعیین گونه را افزایش دادیم. چهار واحد شناسایی شدند که نتایج آزمایشگاهی گوشت تک‌ سمی آن‌ها محرز شد، بنابراین پلمب شدند و فعلا تعطیل هستند.
کد خبر  11068
خبر ویژه

به گزارش فاخته، محمود قربان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازدیدهای انجام شده توسط دامپزشکی استان اظهار کرد: از ۱۹ اسفندماه سال گذشته تا پایان یک فروردین در مجموع ۶۴۳۳ بازدید انجام شده که در این بازدیدها ۲۹۹۶ مورد غیر بهداشتی دیده شده است.

وی افزود: در این بازدیدها ۱۴ تن فرآورده ضبط و ۴ تن و ۶۷۹ کیلوگرم فرآورده معدوم شده است. همچنین در این بازدیدها ۱۵ واحد نیز پلمب شدند که علت بیشتر آن‌ها استفاده از گوشت‌های نامطلوب، عدم رعایت شرایط بهداشتی و استفاده از گوشت‌های بدون هویت بوده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

معاون سلامت اداره‌ کل دامپزشکی خراسان رضوی در خصوص کشف گوشت تک‌سمی در برخی واحدها عنوان کرد: در راستای طرح‌های تشدید نظارت، تعداد موارد آزمایش تعیین گونه را افزایش دادیم. چهار واحد شناسایی شدند که نتایج آزمایشگاهی گوشت تک‌سمی آن‌ها محرز شد، بنابراین پلمب شدند و فعلا تعطیل هستند. میزان گوشت استفاده شده در حال بررسی است. فعلا مورد خاص دیگری شناسایی نشده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.