به مناسبت هفته دامپزشکی انجام شد؛

رونمایی از سامانه نسخه الکترونیک دامپزشکی در استان بوشهر

به مناسبت هفته دامپزشکی رونمایی از سامانه نسخه الکترونیک دامپزشکی در استان بوشهر انجام شد.
کد خبر  9933
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر یونس حق شناس رئیس شبکه دامپزشکی جم در گفتگویی به مناسبت هفته دامپزشکی و با توجه به شعار خدمات و فن آوری های نوین در دامپزشکی اظهار داشت :  از آنجایی که سازمان دامپزشکی یک دستگاه حاکمیتی میباشد که جهت دسترسی ،شفافیت و استفاده ذینفعان از جمله بخش خصوصی، داروخانه ها و دامداران هرساله سامانه های خدمات الکترونیک زیادی به بهره برداری می‌رسد که در همین راستا امروز پژوهشگران و نخبگان با هدایت و مدیریت ایشان در مجموعه vetel(وتل) برای اولین بار اقدام به راه اندازی *نسخه الکترونیک دامپزشکی* کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی افزود: این سامانه ابتدا در استان بوشهر به صورت آزمایشی آغاز به کار و با توجه به ارزیابی و نتایج مثبت حاصل شده مقرر شد با کسب مجوزهای لازم در اسرع وقت در سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • تالل
    می گوید:
    سلام نسخه الکترونیک و افزایش سامانه های دامپزشکی مانند جی ای اس تا کنون فقط موجب افزایش قیمت دارو و واکسن شده و موجب تورم گشته وهیچ خدمتی به دامدار و دامپزشک نکرده و فقط سد راه مردم بوده است.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.