در دیدار مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی عنوان شد:

سختی کار و وضعیت معیشتی نامطلوب کارکنان دامپزشکی از چالش های پیش روی دامپزشکی

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  9911
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در این دیدار که در محل دفتر ارتباطات مردمی دکتر داودی در سراب صورت گرفت، دکتر یحیی شیری پور مدیر کل جدید دامپزشکی استان ضمن تبریک آغاز هفته دامپزشکی، با اشاره به اهمیت و وسعت فعالیت‌های دامپزشکی استان در زمینه های مختلف خواستار حمایت بیش از پیش نمایندگان و مسئولین استان از مجموعه دامپزشکی شد.

مدیر کل دامپزشکی استان با بیان اینکه تامین بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی و حفظ و حراست از سرمایه های دامی از اهم وظایف دامپزشکی  می باشد، بعد مسافت زیاد، کمبود نیرو، سختی کار، وضعیت معیشتی نامطلوب کارکنان دامپزشکی را از چالش های پیش روی دامپزشکی عنوان کرد.

در این دیدار دکتر داودی نیز با اشاره به همگام بودن مجلس با ارائه های طرح های رفاهی پیشنهادی از سوی سازمان دامپزشکی، تبیین سختی فعالیت های دامپزشکی را باعث آشنایی و درک صحیح مسئولان از وظایف دامپزشکی دانست و هم افزایی مجلس و مسئولان دامپزشکی را زمینه ساز ارتقاء جایگاه دامپزشکی عنوان کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

نماینده مردم سراب در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: با توجه به اهمیت دامپزشکی در زمینه بهداشت و سلامت جامعه و همچنین کنترل و پیشگیری از بیماری دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، اظهار داشت، مجلس همواره آماده همکاری های لازم با طرح های مربوط به رفع موانع و بهبود معیشت کارکنان دامپزشکی می باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.