چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

حادثه در دامپزشکی؛

مصدومیت همکار واکسیناتور اداره دامپزشکی شهرستان کلیبر بر اثر سگ گزیدگی

دکتر اکبر ارفعی رئیس اداره دامپزشکی کلیبر از یک مورد حیوان گزیدگی همکار واکسیناتور دولتی توسط سگ گله در این شهرستان خبر داد.
کد خبر  10242
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر ارفعی در این باره گفت: در حین اجرای عملیات واکسیناسیون در روستاهای شهرستان، متأسفانه یکی از همکاران در حین انجام واکسیناسیون هاری در روستای جغناب سفلی دچار گزیدگی توسط یک قلاده سگ گله شده و از ناحیه ی ساق پا مجروح گردید، که بلافاصله به مرکز درمانی جهت اقدامات بهداشتی و تزریق واکسن هاری و کزاز منتقل گردید.

وی افزود: با توجه به ضرورت پیشگیری از بروز بیماری هاری در کشور انجام واکسیناسیون سگ­ های گله در روستاها توسط اکیپ های دامپزشکی در اولویت قرار دارد.

رئیس اداره دامپزشکی کلیبر تأکید کرد: شغل دامپزشکی از جمله مشاغل سخت و پرخطر محسوب می­شود و خطرات و بیماری های مشترک زیادی همواره در کمین پرسنل ادارات دامپزشکی به عنوان سربازان خط مقدم سلامت عمومی می باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.   

لازم به ذکر است دکتر شیری پور مدیر کل دامپزشکی استان طی تماس تلفنی با همکار واکسیناتور آسیب دیده، ضمن آرزوی بهبودی هر چه سریعتر برای وی، جویای وضعیت سلامت و همچنین وضعیت درمانی او قرار گرفت.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.