چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس خبر داد:

آمادگی مجلس شورای اسلامی در جهت تصویب قوانینی در جهت افزایش اعتبارات دامپزشکی و بهبود معیشت کارکنان آن

مدیر کل دامپزشکی استان با نماینده مردم شریف مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر  10067
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر یحیی شیری پور مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در دفتر دکتر علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان در خصوص  بندهای مرتبط با حوزه دامپزشکی در لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران مواردی را عنوان نمود و اظهار داشت: اعتبارات و امکانات دامپزشکی با فعالیتها و وظایف ادارات دامپزشکی تناسب ندارد و باید اعتبارات و سطح معیشت و رفاه پرسنل دامپزشکی ارتقاء یابد تا بتوان خدمات بیشتر و کامل تری به دامداران و بهره برداران ارائه نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

دکتر علی علیزاده نماینده مردم شهرستان های مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیر کل دامپزشکی استان و همکاران این اداره کل، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی در جهت تصویب قوانینی در جهت افزایش اعتبارات دامپزشکی برای تامین امکانات لازم و همچنین ارتقاء سطح معیشت کارکنان این مجموعه تاکید کرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.