در جلسه تعیین تکلیف وضعیت پروانه بهداشتی دامداری های استان تهران عنوان شد؛

الزام حضور مسئولین فنی در محل کار به صورت مستمر و موثر

جلسه تعیین تکلیف وضعیت پروانه دامداری‌های تحت پوشش ادارات دامپزشکی استان تهران با حضور مدیر کل معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در سالن جلسات اداره کل به صورت وبیناری برگزار شد
کد خبر  11327
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران جلسه تعیین تکلیف وضعیت پروانه بهداشتی دامداری‌های تحت پوشش دامپزشکی استان تهران با حضور دکتر مسعود محمدیان مدیر کل، معاونین، روسای ادارات ستادی و به صورت وبیناری با روسای ادارات شهرستانهای استان تهران در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مسعود محمدیان مدیرکل دامپزشکی استان تهران به اولین شرط لازم مدیران که اشراف و تسلط کافی در حوزه کاری است اشاره کرد و گفت: با تسلط و اشراف در حوزه کاری می‌توان به واحدهای تحت پوشش که بسیار وسیع است نظارت داشته باشیم و ارائه خدمات سهل الوصول به مردم با رعایت ضوابط بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را خواستار شد.

وی در ادامه با اشاره به همکاریهای موثر با دستگاههای متولی در خصوص تعیین تکلیف پروانه‌های بهداشتی، نظارت بر اجرای دقیق و صحیح دستورالعمل‌ها سازمان متبوع را خواستار شد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران در پایان در خصوص واحدهای صنعتی به حضور مستمر و موثر مسئولین فنی و بهداشتی در این واحدها اشاره و تاکید کرد: مسئولین فنی باید لزوماً در محل کار به صورت مستمر و موثر حضور داشته باشند تا ضمن انجام شرح وظایف بهداشتی محوله، گزارش عملکرد به ادارات دامپزشکی انعکاس پیدا کند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است در این جلسه معاونین و روسای ستادی و شهرستانی به گزارش و تبادل نظر در خصوص وضعیت واحدهای تحت پوشش و تعیین پروانه‌های بهداشتی آنها پرداختند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.