کشف، ضبط و معدوم سازی حدود 19 تن انواع مواد خام دامی در سال 1402 در نهاوند

مهندس حسن توکلی در تشریح این خبر گفت: از ابتدای سال 1402 تا پایان اسفند ماه بیش از ۶ هزار و 552 واحد بازرسی و ضبط معدوم سازی حدود 19 تن انواع مواد خام دامی از مراكز توليد، نگهداري، حمل و عرضه فرآورده هاي خام دامي در سطح شهرستان نهاوند صورت گرفت.
کد خبر  11083
خبر روز

به گزارش فاخته، وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این مواد جمع‌آوری و ضبط شده است که از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند. 

توکلی در ادامه اظهار داشت :طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی از 19 اسفندماه 1402 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان 21 فروردین ماه 1403 در سطح مراکز توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی در شهرستان ادامه دارد.

وی تصریح کرد : در این طرح 2 اكيپ ثابت و 2 اکیپ سیار شامل كارشناسان و بازرسان بهداشتي دامپزشكي از 350 واحد مراكز توليد، توزیع ، نگهداري، حمل و عرضه انواع فرآورده هاي خام دامي در سطح شهرستان در دو نوبت صبح و عصر به صورت مستمر بازدید و نظارت صورت می گیرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند در پایان گفت: از همشهریان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن 08133429126 یا به سامانه 1512 ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.