چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

وبینار تخصصی اهمیت مدیریت جمعیت سگ‌های پرسه‌زن در کشوربرگزار می‌شود

وبینار تخصصی با موضوع ' اهمیت مدیریت سگ‌های پرسه‌زن در کشور ' با مشارکت بیمارستان دامپزشکی مرکزی‌تهران، مرکز تحقیقات هیداتید ایران و مدیران و کارشناسان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.
کد خبر  9976
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های‌کشور، در این وبینار تخصصی‌که از سوی مرکز مطالعات‌راهبردی و آموزش‌شهری و روستایی این سازمان برگزار می‌شود؛ دکتر امید مرادی رئیس بیمارستان دامپزشکی ‌مرکزی‌ تهران‌ متخصص‌ جراحی ‌دامپزشکی، مهندس ‌مجتبی ‌طباطبایی ‌مدیر برنامه‌های‌ ترویجی ‌بیمارستان دامپزشکی ‌مرکزی ‌تهران‌ و مسوول‌کمیته ‌اخلاقی ‌جنسیت‌ حیوانات ‌شهری ‌شبکه ‌ملی‌ تشکل‌های‌ ‌محیط‌زیستی‌کشور، دکتر مجید فصیحی‌هرندی رئیس مرکز تحقیقات کیست هیداتید ایران و عضو هیأت‌علمی‌دانشگاه علوم‌پزشکی‌کرمان و دکتر مسعود احمدی سرپرست دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور شرکت دارند.

این وبینار تخصصی که به بررسی وضعیت موجود مدیریت سگ‌ها و چالش‌های پیش‌رو در کشور خواهد پرداخت روز دوشنبه ۲۴مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لینک شرکت در وبینارWebinar.kashan.ir  است و به شرکت کنندگان در این وبینار از سوی مرکز مطالعات ‌راهبردی و آموزش ‌شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گواهی آموزشی  اعطا می‌شود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.