بهره مندی بیش از 12 هزار و 500 شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی شهرستان مشهد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، از بهره مندی بیش از 12 هزار و 500 شهروند از خدمات بهداشتی مراکز درمانگاهی دامپزشکی در بخش خصوصی داد.
کد خبر  10888
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، دکتر محمد سیاح، با بیان اینکه شهرستان مشهد دارای 184 مرکز درمانی و آزمایشگاهی در بخش خصوصی دامپزشکی می باشد، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری 12 هزار و 559 شهروند جهت دریافت خدمات بهداشتی دامپزشکی به مراکز درمانگاهی دامپزشکی شهرستان مراجعه نموده اند.

وی، با اشاره به اینکه مراکز بخش خصوصی دامپزشکی با هدف ارتقای کمیت و کیفیت شاخصه های خدمت رسانی به شهروندان تاسیس و راه اندازی شده است، افزود: شهرستان مشهد دارای 92 مرکز درمانی، 47 داروخانه دامپزشکی، 32 مرکز واکسیناسیون، 8 آزمایشگاه و 5 بیمارستان دامپزشکی می باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، یاد آور شد: در این مدت مراکز درمانی دامپزشکی این شهرستان در بخش خصوصی، 2 هزار و 853 عملیات کالبدگشایی دام و طیور را در راستای شناسایی بیماری های شایع و بیماری های نو پدید انجام داده اند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

سیاح، همچنین به انجام 3 هزار و 404 مورد تشخیص آبستنی دام، 710 برداشت و نمونه گیری آزمایشگاهی و 391 عملیات جراحی دام سبک و سنگین توسط این مراکز اشاره نمود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.